Markkinoinnin konsultointi & roadmap

Markkinoinnin suurin haaste ei useinkaan ole tekemisen puute, vaan suunnan puute. Markkinoinnin konsultointi tuo rakennetta, fokusta ja priorisointia tekemiseen.

Autan organisaatioita siirtymään reaktiivisesta markkinoinnista suunnitelmalliseen ja liiketoimintaa tukevaan tekemiseen. Työni keskiössä on kokonaiskuva: mitä tehdään, miksi ja millä aikajänteellä.

Markkinoinnin konsultointi & roadmap sisältää esimerkiksi:

  • Markkinoinnin nykytilan arvioinnin

  • Tavoitteiden ja mittareiden kirkastamisen

  • Markkinoinnin roolin määrittelyn liiketoiminnassa

  • 12–24 kuukauden markkinoinnin roadmapin

  • Tekemisen priorisoinnin ja rajaukset

Roadmap ei lukitse tekemistä, vaan auttaa tekemään parempia päätöksiä arjessa.

Kiinnostuitko?

Laita viestiä, niin jutellaan lisää