Markkinoinnin konsultointi & roadmap
Markkinoinnin suurin haaste ei useinkaan ole tekemisen puute, vaan suunnan puute. Markkinoinnin konsultointi tuo rakennetta, fokusta ja priorisointia tekemiseen.
Autan organisaatioita siirtymään reaktiivisesta markkinoinnista suunnitelmalliseen ja liiketoimintaa tukevaan tekemiseen. Työni keskiössä on kokonaiskuva: mitä tehdään, miksi ja millä aikajänteellä.
Markkinoinnin konsultointi & roadmap sisältää esimerkiksi:
Markkinoinnin nykytilan arvioinnin
Tavoitteiden ja mittareiden kirkastamisen
Markkinoinnin roolin määrittelyn liiketoiminnassa
12–24 kuukauden markkinoinnin roadmapin
Tekemisen priorisoinnin ja rajaukset
Roadmap ei lukitse tekemistä, vaan auttaa tekemään parempia päätöksiä arjessa.
Kiinnostuitko?
Laita viestiä, niin jutellaan lisää