Brändi- ja konseptistrategia
Brändi ei ole visuaalinen pinta, vaan strateginen valinta. Konsepti taas tekee brändistä toimivaa arjessa – asiakkaalle, henkilöstölle ja liiketoiminnalle.
Autan yrityksiä kirkastamaan, mitä ne edustavat, mihin ne haluavat asemoitua ja miten tämä näkyy konkreettisina palveluina, rakenteina ja viestintänä.
Brändi- ja konseptistrategia tuo selkeyttä erityisesti tilanteisiin, joissa liiketoiminta kasvaa, monimutkaistuu tai uudistuu.
Brändi- ja konseptistrategia sisältää esimerkiksi:
Brändin ytimen, lupauksen ja erottuvuuden kirkastamisen
Brändiarkkitehtuurin ja kokonaisuuden jäsentämisen
Palvelu- ja liiketoimintakonseptien määrittelyn
Brändin ja strategian välisen yhteyden rakentamisen
Brändin roolin kasvussa ja muutoksessa
Hyvä brändistrategia tekee organisaatiosta ymmärrettävän – myös sen omille tekijöille.
Kiinnostuitko?
Laita viestiä, niin jutellaan lisää