Brändi- ja konseptistrategia

Brändi ei ole visuaalinen pinta, vaan strateginen valinta. Konsepti taas tekee brändistä toimivaa arjessa – asiakkaalle, henkilöstölle ja liiketoiminnalle.

Autan yrityksiä kirkastamaan, mitä ne edustavat, mihin ne haluavat asemoitua ja miten tämä näkyy konkreettisina palveluina, rakenteina ja viestintänä.

Brändi- ja konseptistrategia tuo selkeyttä erityisesti tilanteisiin, joissa liiketoiminta kasvaa, monimutkaistuu tai uudistuu.

Brändi- ja konseptistrategia sisältää esimerkiksi:

  • Brändin ytimen, lupauksen ja erottuvuuden kirkastamisen

  • Brändiarkkitehtuurin ja kokonaisuuden jäsentämisen

  • Palvelu- ja liiketoimintakonseptien määrittelyn

  • Brändin ja strategian välisen yhteyden rakentamisen

  • Brändin roolin kasvussa ja muutoksessa

Hyvä brändistrategia tekee organisaatiosta ymmärrettävän – myös sen omille tekijöille.

Kiinnostuitko?

Laita viestiä, niin jutellaan lisää